نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2326
-
الف
+

اتمام فلمبرداری فصل سوم سریال «روزگار جوانی»

فلمبرداری فصل سوم سریال «روزگار جوانی» به پایان رسید.

به گزارش آی فیلم 2، فصل جدید سریال «روزگار جوانی» این روزها به کارگردانی «اصغر توسلی» و تهیه کنندگی «سپهر محمدی» روزهای پایانی فلمبرداری را می‌گذراند.

تولید فصل سوم سریال تلویزیونی «روزگار جوانی» در 30 قسمت از جدی (بهمن) سال 1399 خورشیدی آغاز شده و این روزها در لوکیشن اصلی، در شهر تهران که خانه پنج بازیگر جوان سریال است، فلمبرداری می‌شود و سکانس‌های پایانی آن در میدان هوایی امام خمینی ضبط می‌شود.

آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، عیسی حسینی و امیر مسعود واعظ تهرانی پنج بازیگر مرکزی سریال را تشکیل می‌دهند که در یک خانه با یکدیگر زندگی می‌کنند و همچون فصل‌های قبل قرار است داستان‌ها با محور این افراد اتفاق بیفتد.

فصل اول و دوم این سریال با حضور بازیگرانی چون امین حیایی، کیهان ملکی و نصرالله رادش به تولید رسید و حالا در فصل جدید که قصه مستقلی دارد باز هم داستان حول پنج جوان می‌گذرد که چهره‌هایی تازه هستند و برخی از آنها بیشتر در تیاتر حضور داشته‌اند. آریا توسلی فرزند اصغر توسلی یکی از پنج جوان اصلی داستان است که در فصل گذشته نیز در سریال به ایفای نقش پرداخته بود.

همچنین بخشی از قصه‌های سریال با حضور بازیگران مهمان رقم می‌خورد که در هر قسمت یک بازیگر با این پنج جوان همراه می‌شود. بیوک میرزایی، زهرا داود نژاد، رسول نجفیان، سیاوش چراغی پور، لاله صبوری، سولماز حصاری، محمد الهی، سیامک حلمی، زینب عباسی، داریوش شهبازی، سپاس رضایی، فرشته مرعشی، مجید شهریاری، مهبد جهان نوش و هیلدا کردبچه از جمله این بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی «اصغر توسلی»، کارگردانی «شاپور قریب» و «اصغر توسلی» و نویسندگی «اصغر فرهادی» و فصل دوم این سریال در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «اصغر توسلی» و نویسندگی «علی‌اکبر محلوجیان» و «فرهاد نقدعلی» تولید شده که پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

داستان سریال «روزگار جوانی۳»

کارگردان فصل جدید سریال «روزگار جوانی» مشخص شد

جزئیات فصل جدید سریال «روزگار جوانی» از زبان «بیوک میرزایی»

گریم متفاوت بازیگر سریال «روزگار جوانی» در «چند قدم آن طرفتر»

تصاویری جدید از فصل سوم سریال «روزگار جوانی»

جدیدترین تصاویر از فصل سوم سریال «روزگار جوانی»+تصاویر

ع ا

نظر شما
ارسال نظر